mobile-milk

Ofte stillede spørgsmål

drink

Ofte stillede spørgsmål

Vi har samlet svarene på de spørgsmål, vi ofte modtager, nedenfor. Hvis du ikke finder svar på dit spørgsmål eller ønsker noget uddybet, er du altid velkommen til at kontakte os på info@stai.dk.

Hvilke medlemsfordele får jeg hos STAI?

Du får hver måned dit STAI-kosttilskud tilsendt helt automatisk.

 

Du kan oprette din helt egen konto på www.stai.dk, hvor du kan:

 

– Skifte produkt

 

– Ændre de kommende 6 leveringer til datoer, der passer dig bedst

 

– Sætte dit medlemskab på pause i op til 6 måneder

 

– Opdatere dit betalingskort

 

– Ændre adresse

 

– Ændre leveringssteder til f.eks. en anden pakkeshop eller få leveret til døren med PostNord

 

Du vil jævnligt, hvis du ønsker det, modtage vores nyhedsbrev STAI Inspired, der giver dig tips til sund livsstil m.m.

Efter 3 måneder er der ingen binding.

Du kan betale med MobilePay, Visa/Dankort, Mastercard, Apple Pay og Google Pay.

Ja, du får tilsendt et trackingnummer via sms.

Nej, men de færreste af os når i mål med en kost, der lever op til Fødevarestyrelsens anbefalinger. Med STAI hjælper du kroppen på vej og sikrer dig, at du får en lang række gode vitaminer, mineraler, protein, omega-3 osv.

Ja, for omega-3-olien sikrer bl.a. effektiv optagelse af de fedtopløselige vitaminer A, D, E og K.

STAI er langt mere end en vitaminpille. Du får både vitaminer, mineraler, fibre, proteiner, omega-3, collagen og gurkemeje i ét produkt. Og din krop slipper for at skulle nedbryde tabletter og kapsler.

1 måned.

Ja, hvis du ind imellem ikke får spist nok grønt og sunde måltider, kan du tage en ekstra STAI.

Ja, du skal blot bede om erhvervslevering, når du opretter dit medlemskab.

Jytte